torsdag 6. november 2008

Jøss, det var så lett ja...

Hmm, da var jeg også en slave av blogg-trenden. Denne uendelige trangen vi har for å fortelle omverdenen hav vi gjør, eller burde gjort, tenker og sier.

Håper jo at så mange som mulig vil stikke innom å leseom det jeg har på hjertet å fortelle denne store verdensveven. Men! hva om det ikke er noen som er interessert i det jeg har å fortelle?? Er det dem eller er det meg det er noe feil med da? Blri det en type mobbing?
- Fy faen, leste du det dustete greiene Morten skrev om på bloggen sin??? Han er dust!!!

Er dette en mentalitet vi kommer til å treffe?

Vell jeg har mange spørsmål med utrolig lite svar til.

Hjelp meg å besvare mine spørsmål så er du en god venn!

2 kommentarer:

frøken Hope sa...

Hurra for blogging og flere bloggere! :D

Unknown sa...

wohoooo, enda fleir blogger je kan snike på :-D